Podpatrz warsztat pracy specjalistów pracujących z dziećmi z zaburzeniami lękowymi, aby zapewnić jak największe postępy u swoich podopiecznych i weź udział w jedynym takim kursie!
Dlaczego warto wziąć udział w kursie?
|
|
⇢ |
Wyposażysz się w niezbędną wiedzę na temat zwiększania skuteczności oddziaływań pedagogicznych i terapeutycznych w pracy z dziećmi z zaburzeniami lękowymi |
|
|
⇢ |
Podpowiemy Ci, na co zwracać uwagę w trakcie prowadzenia wywiadu z opiekunem dziecka, by nie przeoczyć żadnego alarmującego zachowania wskazującego na wystąpienie zaburzenia i tym samym osiągnąć lepsze rezultaty dzięki zaangażowaniu rodziców |
|
|
⇢ |
Dowiesz się, jak umiejętnie oddzielić lęk od strachu i tym samym rozpoznać objawy wskazujące na zaburzenie niezależnie od etapu rozwoju dziecka |
|
|
⇢ |
Będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń z innymi specjalistami i otrzymasz certyfikat uczestnictwa – tylko u nas w jednym kursie gromadzimy nauczycieli, pedagogów, psychologów dziecięcych oraz lekarzy |
|
OFERTA SPECJALNA
|
|
Wybierz wersję PREMIUM, a otrzymasz także dostęp do: |
|
|
⇢ |
Filmu szkoleniowego „Terapia dzieci – zaburzenia lękowe, dziecięce depresje, nowoczesne uzależnienia”:
- Terapia zaburzeń lękowych okresu dziecięcego i adolescencji – jak pracować z dzieckiem cierpiącym na lęk uogólniony, fobie, mającym problemy z adaptacją oraz jak techniki poznawcze wykorzystywane w pracy z dorosłymi zmodyfikować można do pracy z dziećmi i ich rodzicami?
- Czy istnieją dziecięce depresje – ocena objawów u dziecka/adolescenta z uwzględnieniem ryzyka samobójstwa oraz konceptualizacja dziecka i nastolatka z rozpoznaniem depresji (ocena symptomatologiczna, rola czynników predysponujących, podtrzymujących, rozwojowych, rodzinnych).
- „Nowe” problemy dzieci i młodzieży w gabinecie psychologa – uzależnienie od Internetu, gier komputerowych, telefonu komórkowego, cyberbullying… Jak Internet, gry i wirtualna rzeczywistość zmieniają mózg dorastającego dziecka i wpływają na jego osobowość oraz empatię?
- Praktyczna diagnoza i różnicowanie zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży (ADHD, FAS, reaktywne zaburzenia przywiązania, zespół stresu pourazowego, zaburzenia zachowania) – jak współpracować z rodzicami, jak zaplanować terapię i stworzyć dziecku środowisko, w którym będzie mogło funkcjonować z szansą na prawidłowy rozwój?
- Metody terapii dziecięcych – arteterapia, Sandplaytherapy, rysunkowe metody projekcyjne, bajkoterapia… Jak je praktycznie wykorzystywać i jakie są ich efekty?
Dlaczego warto wziąć udział w kursie?
|
|
⇢ |
Wieloaspektowe podejście – podczas 1 kursu przeszkolą Cię specjaliści zajmujący się pracą z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach i zaburzeniach o podłożu lękowym |
|
|
⇢ |
Maksimum praktyki – prelegenci przedstawią narzędzia wykorzystywane w diagnozie oraz najskuteczniejsze techniki terapeutyczne omówione w postaci konkretnych studiów przypadku |
|
|
⇢ |
Tajniki warsztatu najlepszych specjalistów – poznasz rekomendowane przez autorytety sposoby programowania terapii dzieci uwzględniające potrzeby oraz możliwości dziecka – w zależności od wieku i kondycji psychicznej |
|
|
|
|
|
Kurs poprowadzą:
|
|
|
mgr Barbara Ołdakowska-Żyłka
Pedagog, założycielka pierwszej w Polsce Poradni Terapii Mutyzmu „Mówię”, trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, współautorka książki pt. „Mutyzm wybiórczy. Strategie pomocy dziecku i rodzinie”.Na bazie swojego 30-letniego doświadczenia w pracy zawodowej stworzyła autorską metodę pracy z dziećmi z mutyzmem wybiórczym i ich rodzinami, którą wciela w życie w codziennej pracy z podopiecznymi Poradni „Mówię”.Szerzy wiedzę na temat mutyzmu wybiórczego poprzez systematyczne publikowanie artykułów w czasopismach fachowych, udzielanie wywiadów w mediach oraz organizowanie konferencji na temat tego zaburzenia. |
|
|
|
|
mgr Katarzyna Grąbczewska – Różycka
Psycholog, pedagog, logopeda. Współautorka książki pt. „Mutyzm wybiórczy. Strategie pomocy dziecku i rodzinie”. W Poradni Terapii Mutyzmu „Mówię” prowadzi grupy terapeutyczne i terapię indywidualną dla dzieci, a także konsultacje diagnostyczne dla dzieci i rodziców. |
|
|
|
|
mgr Sławomira Paczuska
Psycholog. W Poradni Terapii Mutyzmu „Mówię” prowadzi grupy terapeutyczne i terapię indywidualną dla dzieci, a także konsultacje diagnostyczne dla dzieci i rodziców. Poprzednio pracowała w Środowiskowym Domu Pomocy dla osób chorych psychicznie, gdzie prowadziła zajęcia o charakterze terapeutycznym, edukacyjnym i treningowym oraz udzielała wsparcia psychologicznego. |
|
|
|
|
mgr Magdalena Waszczyńska-Warda
Psycholog o specjalizacji psychologia kliniczna, oligofrenopedagog. Jest psychologiem szkolnym, ponadto w Poradni Terapii Mutyzmu „Mówię” prowadzi terapię indywidualną i grupową dzieci z mutyzmem wybiórczym, a także konsultacje diagnostyczne dla dzieci i rodziców. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koszt uczestnictwa:
|
|
|
|
|
|
→ Cena promocyjna
199 zł netto za moduł
(Łączna cena 796 zł netto za całą Akademię) |
|
|
|
|
4 szkolenia online + Film Szkoleniowy |
|
|
→ Cena promocyjna
249 zł netto za moduł
(Łączna cena 996 zł netto za całą Akademię) |
|
|
|
|
Płatność ratalna na podstawie faktur VAT wystawianych po każdym module. |
|
Uwaga! Wybierz swój wariant szkolenia!
Niższa cena obowiązuje do 7 marca! |
|
|
|
|
|
W razie jakichkolwiek pytań wypełnij formularz, a doradca Akademii się z Tobą skontaktuje!
|
|
|
|